2016. december 23., péntek

A ZENE AZ KELL

- A zene az kell! - a Pesti Magyar Színházban látható újra Dés László világhírű musical-je, "Valahol Európában" címmel. A stúdióban Szirtes Marcell (Szeplős), Pavletits Béla (Hosszú) és Ágoston Péter (Ficsúr), valamint Tóth Cecilia, a Színház társadalmi felelősségvállalási referense. Az előadást audionarrációval, majd később jelnyelvi tolmáccsal kísérve láthatják, hallhatják az érdeklődők;

- A "Szájbergyerek" után a "Rengeteg"-be - nem rég jelent meg a Kistehét Tánczenekar énekesének, Kollár-Klemencz Lászlónak új lemeze, melynek bemutatója december 27-én kerül megrendezésre a Fonó Budai Zeneházban. Az énekessel beszélgettem;

- Termékeny adathordozók - A Hét embere Széchy Beáta grafikus, képzőművész, akivel a modern installációkról beszélgettem;

- Szakszerűtlenül és engedély nélkül vágják, illetve ültetik át a fákat a Városligetben. Tömöri Balázzsal, a Greenpeace aktivistájával beszélgettem;

- Mi lesz veled, 3-as metró? - Rubint Dániel interjúja Bíró Endrével, a METRÓÉRT Egyesület elnökével;

- Klubvilágbajnokság? Igen! Mert a fociban ilyen is van! De vajon mi fán terem? - nekem halvány fogalmam sem volt róla, de aki tudta, megmagyarázta, elmondta, Sere Bence sportszerkesztőnk;

- Búcsú az évtől



Hírszerkesztő: Berényi Attila, szerkesztő-műsorvezető: Ruzsa Viktor, a szerkesztő munkatársa: Kemény Dániel, zenei szerkesztő és hangmérnök: Sere Bence és Cserháti Ákos.

A műsor a Civil Rádióban hangzott el 2016. december 21-én.
Felügyeleti szerv: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LESEK - SEMMIVÉ VÁLNAK AZ AKADÁLYOK

LESEK - SEMMIVÉ VÁLNAK AZ AKADÁLYOK A LESEK - Látássérült Emberek Segédeszköz-konferenciája 2013-ban került először megrendezésre a Vakok é...